سایبان برقی کام برگر

سایبان برقی کام برگر یکی از پروژه های اجرا شده توسط تیم فنی شرکت سایبان شاهد است. شما هرگز دوبار فرصت ندارید تا در مشتری تاثیر بگذراید. از این جهت است که بسیاری از صاحبین خانه و کسب و کارها برای سردر مغازه خود به دنبال خرید و نصب یک سایبان مغازه هستند.

این وسیله مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری از راه دور قابل کنترل است و به آسانی به وسیله یک ریموت باز و بسته میشود. با نصب آن میتوانید از کالاهای ارزشمند ویترین مغازه خود مراقبت کنید و یا از هر فضای بازی در جلوی مغازه جهت ایجاد سایه استفاده نمایید. علاوه بر این ارزش محل کسب خود را بالا خواهید برد.

در زمان انتخاب مدل سایبان برقی باید مزایا و ویژگی های آنرا هم در نظر بگیرید. مدل های متفاوت سایبان میتوانند امکانات مختلفی را در اختیار شما بگذراند و به شما نشان خواهند داد که چرا نصب سایبان برای جلوی سر در مغازه ضروری است و چه فوایدی میتواند داشته باشد.

برخی از مزایای سایبان مغازه عبارت است از :

محافظت از ویترین و کالاهای چیده شده داخل مغازه

ایجاد یک سایه بزرگ جلوی مغازه برای راحتی مشتریان

صرفه جویی در مصرف انرژی

محافظت از چهارچوب پنجره و ویترین شما

ایجاد محلی برای تبلیغات محیطی

یک سایبان برقی جدید برای بهتر کردن و زیباتر کردن ظاهر مغازه یا محل کسب شما نصب میشود. اما این تنها مزیت این وسیله نیست. نصب یک سایبان مدرن و برقی میتواند نگاه هر رهگذری را به مغازه شما جلب کند و او را به مشتری بالفعل شما تبدیل نماید. چیزی که شاید در مورد سایبان ها ندانید این است که میتواند مزیتی بیش از این داشته باشد و از اموال و دارایی های شما در برابر تغییرات جوی مراقبت کند.

 

نصب سایبان مغازه

محافظت از مغازه با نصب سایبان مغازه

زمانیکه در مورد مزایای نصب سایبان مغازه در جلوی درب ورودی صحبت میکنیم، تنها در مورد مزیت آن برای صاحبین مغازه یا کسانی که در مغازه رفت و آمد دارند نمیگوییم. از آنجایی که قسمت جلوی مغازه احتمالا گسترده ترین قسمت آن است، حفظ زیبایی و امنیت و افزایش ارزش و جلب نظر مشتری در این محل اهمیت زیادی دارد. به ویژه به لحاظ زیبایی شناختی این کار میتواند بسیار موثر باشد.

وقتی سایبان برقی را نصب میکنید میتوانید تمام قسمت جلوی مغازه از درب ورودی، پله ها، درها، نرده ها و پنجره ها را از اثرات تابش نور مضر خورشید، بادهای شدید نفوذ آب باران و برف محافظت کنید. در طول زمان این کار میتواند از مغازه و عناصر جلوی مغازه در برابر پوسیدگی و فرسایش نیز جلوگیری نماید.

روکش سایبان برقی مغازه از مردم نیز در برابر عناصر و تغییرات آب و هوایی محافظت میکند. در آب و هوای ناپایدار، هیچ چیز بهتر از پناه گرفتن زیر سایبان نیست . به ویژه در زمان ورود به مغازه یا کافه و رستوران شما. این کار رضایت مشتریان و حتی آسایش خودتان را فراهم میکند. با ایجاد آسایش و راحتی میتوانید به مرور مشتریان خود را افزایش دهید و برای شغل خود درآمد زایی کنید.

جذاب کردن و جلب نظر رهگذران برای یک مغازه یک کار معمول و همیشگی است. اما نصب سایبان مغازه میتواند این جذابیت را بیشتر کند. نصب اسن وسیله میتواند یک سایه خوشایند برای بازدید از ویترین هم ایجاد کند. یک سایبان در جلوی مغازه میتواند بهترین مزایا را داشته باشد. شما هنوز میتوانید دید بیرون از مغازه را حفظ کنید بدون اینکه نور چشم شما را آزار دهد. در عین حال داخل مغازه خنک تر خواهد ماند و هزینه ها و مصرف انرژی شما کمتر خواهد شد.

 

نصب سایبان مغازه

جذب مشتری بیشتر با نصب سایبان مغازه

همانطور که نصب سایبان برقی میتواند یک دید مناسب برای مغازه شما ایجاد کند و از محل کسب شما مراقبت نماید، در عین حال میتواند فواید دیگری هم داشته باشد. با استفاده از زیبایی چشم نواز سایبان ها میتوانید یک نمای عالی برای محل کسب خود داشته باشید و این فرصتی را برای شما جهت جذب مشتری فراهم خواهد کرد.

یک سایبان در جلوی مغازه میتواند نقطه شروع یک زیبایی شناسی و طرح و نمای خانه شما باشد. نه تنها یک سایبان ایجاد سایه میکند بلکه به زیبایی محل کسب شما خواهد افزود. احتمالا هیچ کسب و کاری در دنیا وجود ندارد که به دنبال جذب مشتری بیشتر نباشد. شما با داشتن نام و آرم تجاری خود روی سایبان میتوانید در جذب مشتریان بالقوه عمل کنید و بخش های جلوی مغازه را از آفتاب و نور زیاد محافظت نمایید.

این یک فرصت عالی است تا نگاه و احساس بیننده برانگیخته شود و فرصتی را برای ابجاد ارتباط برند شما با مشتری فراهم میکند. علاوه بر این به محل کشب شما هویت میبخشد و مشتریان بیشتری جذب برند شما خواهند شد. هزینه این روش تبلیغ در برابر دیگر روش ها برای شما بسیار مقرون به صرفه است.

سایبان های مغازه قطعا چیزی بیش از وسیله ای برای ایجاد زیبایی یا سایه برای مغازه شما هستند. در حالیکه زیبایی شناسی یک مغازه را افزایش میدهند مزایای دیگری هم دارند که خرید انها را مقرون به صرفه میکند.

علاوه بر محافظت از ویترین و اجناس داخل مغازه، ظاهر قابل توجه و زیبا و افزایش ارزش محل کسب میتواند همه نتیجه نصب این وسیله برای شما باشد. کار با این وسیله ها آسان است و فضای زیادی را نیز از شما نخواهند گرفت.

نصب سایبان مغازه

فروش سایبان برقی را برای مغازه از ما بخواهید !

همانطور که مشاهده میکنید، سایبان های برقی برای مغازه ویژگی ها و امکانات زیادی را ارائه میدهند. اگر تصمیم دارید یکی از این سایبان های زیبا و مدرن را با کارایی آسان و راحت برای محل مغازه خود سفارش دهید، میتوانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

همکاران ما در شرکت سایبان شاهد آماده پاسخگویی به تماس ها و قبول سفارشات شما خواهند بود. سابقه ما در زمینه تولید انواع سایبان ها، ضامن کیفیت محصولات ماست. این محصولات کاملا مطابق با نیاز و سلیقه شما طراحی و تولید خواهند شد تا آرامش و راحتی را برای شما فراهم نمایند.